Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie objęte są 24-miesięczną gwarancję producenta. Produkty są nowe i nieużywane, a przed wysyłką sprawdzane, starannie pakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone do wartości zamówienia.
Prosimy Państwa o dokładne sprawdzenie przesyłki w momencie przyjęcia. Sprawdzenie stanu zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki, prosimy o otworzenie opakowania w obecności kuriera.
Przy odbiorze paczki należy poprosić kuriera o możliwość sprawdzenia przesyłki w jego obecności. Kurier nie ma obowiązku czekania na sprawdzenie zawartości paczki, w takim wypadku mają Państwo 3 dni na zgłoszenie uszkodzenia do firmy przewozowej. Kurier musi wrócić do Państwa i sporządzić protokół szkody.
Sporządzony protokół należy przesłać do nas mailem na adres: sklep@nasze-wnetrza.pl
Wszelkie uszkodzenia zawartości paczki lub niezgodności wykryte po jej rozpakowaniu będą uwzględniane w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od dnia dostarczenia.
W innym przypadku uszkodzenia transportowe nie będą uwzględniane.
W przypadku pisemnych reklamacji prosimy o wysyłkę na adres:
M-3 A.J.Jackiewicz s.c.
ul. Białostocka 8a, 07-200 Wyszków