Reklamacja towaru z tytułu rękojmi
Reklamację Klient może złożyć poprzez stosowne oświadczenie w formie pisemnej.
Wysłanie oświadczenia reklamacyjnego powinno nastąpić drogą pocztową bądź poprzez pocztę elektroniczną.
Reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania stosownego oświadczenia. O wyniku postępowania reklamacyjnego i zasadach dalszego postępowania z reklamowanym towarem poinformujemy Cię, wysyłając informację na adres e-mail, podany w treści zgłoszenia reklamacyjnego.
Reklamację Klient może zgłosić w każdy inny dopuszczalny prawem sposób uregulowanym w kodeksie cywilnym.
Aby skorzystać z prawa do złożenia reklamacji towaru należy o powyższym poinformować M-3 A.J.Jackiewicz s.c. ul. Białostocka 8a, 07-200 Wyszków, email: sklep@nasze-wnetrza.pl, tel. 29 742 30 84.