NASZE WNĘTRZA NASZE WNĘTRZA NASZE WNĘTRZA NASZE WNĘTRZA NASZE WNĘTRZA NASZE WNĘTRZA

Odstąpienie od umowy

ODSTĄPIENIE OD UMOWY I POSTĘPOWANIE STRON Z TYM ZWIĄZANE

Nasz Klient, który jest Konsumentem bądź Przedsiębiorcą (prowadzącym jednoosobową działalność
gospodarczą, korzystającym z uprawnień Konsumenta ) może odstąpić od umowy bez podania przyczyn poprzez złożenie pisemnego oświadczenia w tym zakresie w terminie 14 dni. Bieg terminu jest liczony od dnia odebrania towaru przez Konsumenta.

Klient może sporządzić oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta albo Przedsiębiorcę (prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą korzystającego z uprawnień Konsumenta) prześle na jego adres poczty elektronicznej potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta albo Przedsiębiorcę (prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą korzystającego z uprawnień Konsumenta) jest wyłączone w przypadku:

  • Umowy, w której cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
  • Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta / Przedsiębiorcy (prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą korzystającego z uprawnień Konsumenta) lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • Umowy, w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają trwale połączone z innymi rzeczami;
  • Umowy, w której Konsument / Przedsiębiorca (prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą który korzysta z uprawnień Konsumenta) wyraźnie zażądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi / Przedsiębiorcy (prowadzącemu jednoosobową działalność gospodarczą korzystającego z uprawnień Konsumenta) w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.

Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta albo Przedsiębiorcy (prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą korzystającego z uprawnień Konsumenta) o odstąpieniu od umowy zwróci mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyto przy zakupie, chyba że kupujący wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla niego z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.

Jeżeli Konsument albo Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą korzystający z uprawnień Konsumenta wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu tych dodatkowych kosztów.

Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.

ACCOUNT
Lista zakupów
Logowanie
Utwórz Konto

Na adres e-mail zostanie wysłany odnośnik do ustawienia nowego hasła.

Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu obsługi Twojej wizyty na naszej stronie, zarządzania dostępem do Twojego konta i dla innych celów o których mówi nasza polityka prywatności.

ODZYSKIWANIE HASŁA

Zapomniane hasło? Proszę wprowadzić nazwę użytkownika lub adres e-mail. Wyślemy w wiadomości email, odnośnik potrzebny do utworzenia nowego hasła.

TOP
KOSZYK ZAKUPÓW 0
OSTATNIO PRZEGLĄDANE 0